Ей, писна ми

Май ми се очертава доста суха година. Пъро пропуснах имения ден на Ива. Празнува го ден по-рано. Вярно че ми писа в ICQ за това, че ще е на 6-ти (на Йорданов ден @#$!!) а не на 7-ми, ама кой да обърне внимание... Пък и аз от дати не разбирам. По-миналия петък се бяхме засилили с Пешо и негови колежки да излизаме, обаче Ели я тръшна някъкъв вирус. Поиска и правя компания и да не я оставям сама... Този петък пък бе ред на Пешо да се разболее... То естественно и той сам, и аз естественно пак се прежалих. Та така... аз си чакам някак си звездите да се подредят в подходящо положение за парти, а междувременно 5% от годината си отминаха.

То както е тръгнало Ели, Йордан, Нора, Пешо, съквартирантката.. Мен само някък ме подминава.

3 коментара:

Анонимен каза...

Тъй бе, а на мен даже не ми честити рожденния ден! :)

Пончи каза...

Аз на майка си пропуснах, пък ти се оплакваш.

Анонимен каза...

т'ва оправдание ли трябваше да бъде?: П хахаха ако е , да знаеш че не се получи... :)



-=abblaim=-